poniedziałek, 13 stycznia 2014

Inspiracje, które pomogą zaplanować urządzenie kuchni.

Parę miesięcy temu zdecydowaliśmy się na remont kuchni i szybko wzięliśmy się do roboty – kupiliśmy większą lodówkę , a także piekarnik, ale z kilkoma rzeczami mieliśmy mały kłopot – nie wiedzieliśmy, jakie meble wybrać. Widziałam różne meble w gazetach, ale ciągle nie wiedziałam czego chcę. Z pomocą przyszła koleżanka, która przesłała mi adres interesującej strony ze zdjęciami http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Z tej strony wzięłam fajne pomysły, na przykład kolor kafelków, model okapu i rozmieszczenie mebli. Przyznam, że zdjęcia mi bardzo pomogły. Zmiana wystroju kuchni i nowy sprzęt to był świetny pomysł, teraz o dużo prościej zadbać mi o jej czystość, a poza tym zaczęłam wypróbowywać nowe przepisy.
Źródła grafik- Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz